Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Upah Bina Blog

Upah Bina Blog

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Saya menyediakan perkhidmatan  Upah BIna Blog untuk pelanggan-pelanggan yang berminat.  Blog akan dibina menggunakan blogspot.com.

Harga Upah bagi setiap blog adalah mengikut Pakej 


Kerja-kerja yang saya akan buat hanyalah penyediaan blog sahaja tidak termasuk untuk SEO. Posting ke dalam blog adalah tanggungjawab pelanggan.

Kerja-kerja yang saya akan buat ialah seperti berikut;

  1. Daftar Akaun Google
  2. Daftar Akaun Blogspot
  3. Memasukkan template yang anda pilih ( Klik Sini)
  4. Memasukkan post (Pelanggan perlu sediakan 5 artikel dalam format MS Office .wrdx)
  5. Label, Pages, Order Form 
  6. Memasang Widget Terpilih (Popular Post/Recent Post/Visitors Count/Visitors)
  7. Memasang social button (untuk memudahkan anda share dari Akaun Social Anda)


Anda boleh pilih sendiri nama domain yang dicadang digunakan tertakluk kepada kekosongan domain tersebut. Kami akan maklumkan jika domain tersebut sudah dipunyai dan cadangan nama domain lain yang sesuai.

Saya akan melakukan submission percuma kepada enjin pencarian internet utama seperti google, yahoo dan Ping URL supaya blog anda tersenarai di dalam internet. Ini menambahkan potensi pasaran di internet bagi pencarian produk, servis atau sebagainya yang anda tawarkan.




Apa yang perlu pelanggan lakukan.

  1. Berikan saya nama cadangan blog anda
  2. Pembayaran Penuh selepas  saya  membuat pendaftaran email dan design
  3. Memberi saya Design/gambar untuk dimasukkan ke dalam Header Blog anda.
  4. Menyediakan sekurang-kurangnya 5 artikel  didalam format Microsoft Word untuk saya masukkan ke dalam Blog anda.
  5. Sentiasa memberi kerjasama/maklum balas semasa proses penyediaan Blog anda.
  6. Setelah siap saya, anda perlu membayar baki pembayaran dan saya akan memberi anda login & password untuk anda.
  7. Setiap pembetulan/perubahan/pindaan mestilah dimaklum dalam tempoh 7 hari selepas blog anda siap.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih. Jemput Datang Lagi





Klik Share & Confirm
×
Sila Tinggalkan Komen Anda Terima Kasih